טיפוח ואיפור

מברשות איפור – בחירה נכונה שעושה את כל ההבדל

מברשות איפור – בחירה נכונה שעושה את כל ההבדל
מברשות איפור נחשבות לנכסים יקרים בעבור חובבות איפור או מתאפרות מקצועיות. מברשות איכותיות עשויות ללוות כל החיים כשהתנאים הם שנדע לבחור ולתחזק אותן נכון.

הסוד הוא בהתאמה

לפעולות האיפור השונות קיימות לרוב מברשות ייעודיות , ככל שנקפיד להתאים מברשת כך נוכל לקבל תוצאות טובות ויפות יותר ובוודאי שהפעולה עצמה תהיה פשוטה וקלה יותר.

המברשות הבסיסיות והשכיחות ביותר הינן: מברשת מייק אפ, מברשת פודרה, מברשת סומק, מברשת לצלליות, מברשת לשפתיים ומברשת לאייליינר. מאפרות מקצועיות יותר יוכלו ליהנות גם ממברשות ספציפיות לאיפור עם צלליות – בסיס / פינה, מברשת קבוקי ומברשות צפופות ליצירת מראה מעושן.

למאפרות מתחילות או מאפרות חובבניות קיימות כיום, מברשות רב שימושית לפיזור אחיד וחלק של כל סוגי האיפור המעניקות תוצאות איפור מושלמות.

מומלץ להתאים את גודל המברשת לגודל תווי הפנים התאמה זו תהפוך את חוויית האיפור לקלה, נוחה ומקצועית יותר.

סינטטי או טבעי?

הטכנולוגיה של ימינו מציעה מברשות סינטטיות איכותיות בדיוק כמו טבעיות או מברשות בעלות סיבים טבעיים המעניקים תוצאות דומות לאלו הסינטטים ומשום שכך יש להתאים את המברשת לצרכים שלנו ולא את צרכינו למברשת. בסופו של דבר הבחירה צריכה להיות לפי הצרכים האישיים כמו גם איזו מברשת מעניקה את התחושה הנעימה ביותר על פני.

איך מתחילים?

הכלל הבסיסי באיפור – פחות הוא יותר! התחילי עם מעט איפור והוסיפי לפי הצורך. קל יותר להוסיף מאשר לטשטש איפור עודף. הנגיעה של המברשת במוצר האיפור צריכה להיות קלילה ומרפרפת כך נוכל להשוות מראה איפור מוקפד ועדין.

איך מנקים?

אלמנט ניקוי המברשת הינו קריטי לבריאות עור פנינו וגם בכדי שהמברשות ימשיכו לבצע את תפקידן באיסוף פיגמנטים והנחתן כראוי. מברשות שאינן נקיות עשויות להעביר חיידקים מאדם לאדם משום שהן באות במגע גם עם איברים רגישים כגון עיניים ושפתיים.

חשוף להקפיד ולנקות את מברשות לפחות פעם בשבוע. הדרך הנכונה היא לחפוף בעזרת סבון נוזלי או שמפו עדין ולהניח להתייבשות טבעית ומלאה כשראשון בשכיבה או כלפי מטה. יש להיזהר מחדירת מים לחיבור ידית העץ והניקל על מנת להימנע מהמסת הדבק המחבר בין השניים.

מוצרים בכתבה זו

מברשת איפור משושה
₪ 79.90
1 יחידה | ₪ 79.90 ליחידה
25% הנחה
קלאסיק מייק אפ עמיד לעור מעורב Medium 20
₪ 104.92 Price reduced from ₪ 139.90 to
30 מ"ל | ₪ 349.73 ל- 100 מ"ל
בתוקף עד 30/04/24
25% הנחה
קלאסיק טריפל דמי מייק אפ Light
₪ 74.92 Price reduced from ₪ 99.90 to
70 מ"ל | ₪ 107.03 ל- 100 מ"ל
בתוקף עד 30/04/24
תגיות :
טיפוח ואיפור

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך