ביטול עסקה

במקרה של חרטה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א- 1981, ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים מקבלת אישור ההזמנה או קבלת המוצר, לפי המאוחר, על ידי מתן הודעה על ביטול העסקה באחת מהדרכים המפורטות להלן:

  • בפנייה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון : 03-6911688 (בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00).
  • בצ'טבוט שבאתר.
  • בוואטסאפ למספר:052-7991977.
  • בדואר אלקטרוני לכתובת: info@sebocalm.co.il.
  • בדואר רשום לכתובת: אתר סבוקלם, משרדי ש.שסטוביץ בע"מ, אלון התבור 10 א.ת קיסריה.
  • באתר סבוקלם - באמצעות משלוח טופס הודעת הביטול המופיע מטה. בהודעת הביטול, אנא ציין/ני שם מלא, מספר הזמנה ומס' טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לבטל.

 

טופס הודעת ביטול