החלפות והחזרות

צריכים להחזיר מוצר? כאן תמצאו את ההסבר

 

החלפות

האם ניתן לבצע החלפה של מוצר?

במקרה בו תרצו להחליף מוצר, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחד מהאמצעים המפורטים כאן.

שימו לב, במידה שהמוצר נפתח לא ניתן להחזירו. בנוסף, קיימים מוצרים שלא ניתן להחזירם ע"פ חוק.
עוד מידע ניתן למצוא כאן.
 

האם ניתן לבצע החלפה והחזרה ביחד ?

 בשלב זה לא ניתן לבצע החזרה והחלפה ביחד באמצעות שליח. לפרטים נוספים והסדרה של החלפת מוצרים יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.. כל פרטי ההתקשרות מופיעים כאן

 

החזרות

איך מחזירים מוצרים?

 ניתן להחזיר אלינו מוצרים שלא נפתחו ולא נעשה בהם כל שימוש כשהם באריזתם המקורית.

החזרת מוצרים תתאפשר בתוך 14 ימים מיום קבלת המשלוח באחת משתי הדרכים הבאות:
  1. החזרה עצמאית למשרדי החברה ברחוב אלון התבור 10 א.ת קיסריה בתיאום מראש עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6911688.
  2. באמצעות משלוח בדואר לכתובת המצויינת מעלה.
 

החזרתי מוצרים, איך מקבלים זיכוי?

 לאחר בדיקת המוצרים ותקינותם, אמצעי התשלום בו בוצעה העסקה יזוכה בסכום הפריטים שהוחזרו. ככל שההחזרה בוצעה במלואה, יבוצע ההחזר.

 

מה כולל הזיכוי?

בהחזרת מוצרים יתקבל זיכוי על סך התשלום שבוצע בגין מוצרים אלה. דמי הזיכוי שיתקבלו יהיו בגובה התשלום ששולם בפועל, ללא תלות בעלות המוצר באתר בזמן ההחזרה.

 

אחד המוצרים בהזמנה שלי פגום, מה עושים?

 יוצרים איתנו קשר, צוות שירות הלקוחות שלנו יבצע בדיקה ויזכה את אמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה בגין המוצרים החסרים. איך פונים אלינו? כל הדרכים מפורטות כאן.

 

האם אפשר להחזיר מוצר שנקנה כחלק ממארז?

 לא ניתן להחזיר מוצר בודד שנקנה במארז או בערכה.

 

לא קיבלתי את כל המוצרים בהזמנה, מה עושים?

 יוצרים איתנו קשר, צוות שירות הלקוחות שלנו יבצע בדיקה ויזכה את אמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה בגין המוצרים החסרים.

 

קיבלתי מתנה ואני רוצה להחזיר אותה

כרטיס האשראי שיזוכה במקרה כזה הוא כרטיס האשראי של רוכש.ת המתנה. לא ניתן לזכות אמצעי תשלום שונה.