טיפוח ואיפור

שגרת טיפוח נכונה למיצוק העור וכיסוי מושלם

שגרת טיפוח נכונה למיצוק העור וכיסוי מושלם
כך תיצרי שגרת טיפוח נכונה ואפקטיבית בכל בוקר מחדש שתהפוך את העור שלך לבריא

שגרת טיפוח נכונה ובריאה היא חשובה ביותר לשמירה ותחזוקת עור הפנים באופן יומיומי, ואם עדיין אין לך כזאת- לא מאוחר להתחיל לסגל כזו. אין סיבה להעמיס מוצרים ולקוות לטוב, יש דרך נכונה לבנות שגרת טיפוח והיא להבין מהו סוג עור הפנים שלך ולהשתמש בשיטתיות עם מוצרים מתאימים בסדר הנכון. ריכזנו עבורך את מוצרי הטיפוח הבסיסיים, שהם בגדר חובה:

שלב ראשון ניקוי עור הפנים: סבון פנים לשימוש יומיומי. כדאי לשטוף את הפנים פעמיים ביום – בבוקר ובערב. רצוי לבחור בסבון לעור רגיש ללא SLS ששומר על בריאות העור.
חשוב לזכור, כשהעור נקי, הוא מוכן לספוג אליו את התכשירים ולאפשר למרכיבים הפעילים לעבוד בצורה אופטימלית.

שלב שני הכנת העור ומרקם העור: סרום לשימוש יומיומי על עור פנים נקי. הסרום הינו תמצית מרוכזת של חומרים פעילים ומשום שכך, מומלץ למרוח על עור פנים נקי ולפני קרם הפנים על מנת להגביר את הלחות בעור הפנים ושיפור במרקם העור.


רגע איפה שלבים 3-5 ? קיצרנו אותם. כאן היו יכולים להיכנס עוד מספר שלבים הכוללים לחות, הגנה מהשמש וכיסוי. אבל למי שמעדיפה לחסוך בשלבים, כי ממהרת בבוקר לפגישה הבאה שלה ועדיין רוצה להיראות במיטבה ולקטוף מחמאות, BB Cream הוא הפתרון היעיל עבורה.

BB Cream של SeboCalm מעניק כיסוי מושלם, קרם לחות למיצוק העור והגנה מהשמש SPF20  במוצר אחד:  BB Cream מייקאפ נמרח בקלות על עור הפנים, מומלץ למרוח עם מברשת או ספוגית, למרות שגם מריחה קלה באמצעות הידיים כפי שמורחים קרם לחות יכולה לספק. המייקאפ מכסה כתמים ופגעי שמש ומעניק לעור מראה חלק ואחיד לאורך זמן. מיטיב להסוות הבדלי גוון, מבלי להבליט קמטוטים, ואינו משאיר ברק או שמנוניות על העור.

 

כבר בשימושים הראשונים תרגישי כי BB Cream ממצק את העור ומסייע בצמצום מראה הקמטוטים, בעזרת שילוב ייחודי של פפטידים מחומצת האמינו פרולין, עם נגזרת שמן דקלים.

מומלץ להקפיד להשתמש במוצרי טיפוח היפואלרגניים ולעור רגיש אשר ישפרו את מראה העור וימנעו אלרגיות, פריחות, רגישויות יתר וגירויים.

BB Cream של SeboCalm מתאים לעור רגיל עד יבש ומוצע בשלושה גוונים לבחירתך: גוון טבעי 01, גוון בז’ בהיר 015, גוון בז’ 02.

את מוצרי SeboCalm ניתן להשיג ברשתות הפארם במחלקת הטבע, בקופ”ח, בבתי מרקחת פרטיים נבחרים, באתרי סחר ובאתר סבוקלם.

מוצרים בכתבה זו

35% הנחה
אינוביישן סבון פנים לעור יבש
₪ 54.90 - ₪ 94.90
בתוקף עד 30/04/24
25% הנחה
סבון פנים קלאסי לשיפור גמישות העור
₪ 49.90 - ₪ 89.90
בתוקף עד 30/04/24
35% הנחה
אינוביישן קרם BB
null
₪ 110.43 Price reduced from ₪ 169.90 to
בתוקף עד 30/04/24
מברשת איפור משושה
₪ 79.90
1 יחידה | ₪ 79.90 ליחידה
תגיות :
טיפוח ואיפור

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך