אנטי אייג'ינג

שפתיים מחורצות – לא גזרת גורל

שפתיים מחורצות – לא גזרת גורל
שפתיים מחורצות מזקינות את מראה הפנים, והן יכולות להופיע גם בגיל צעיר יחסית. התופעה של חריצים סביב השפתיים, אינה ייחודית רק לנשים, למרות שבקרבן היא בולטת יותר (בעיקר כשמדובר בנשים המשתמשות בשפתונים הזולגים לתוך החריצים), והיא נוצרת מכיוון שהעור סביב השפתיים דק יותר בהשוואה לעור הפנים.

כיצד ניתן למנוע את רוע הגזרה או לפחות לדחות אותה?

הימנעות מעישון – פעולת השאיפה מהסיגריה היא אחת הסיבות להתהוות החריצים סביב הפה. החזרה על הפעולה מספר רב של פעמים ביום מייצרת את החריצים סביב השפתיים. בנוסף, בעשן הסיגריה ישנם חומרים רעילים רבים שהורסים את הקולגן והאלסטין – ממרכיבי העור שתפקידם לשמור על גמישותו וחוזקו. כמו כן עישון לאורך זמן מונע ספיגת חמצן בעור ותורם להעמקת קמטים, להזדקנות מוקדמת של העור ולהופעת נגעים.
הימנעות מליקוק ונשיכת השפתיים – אחד הגורמים לקמטים לסדקים וקמטים מסביב לשפתיים הינו נשיכת שפתיים וליקוק השפתיים.
הרוק מייבש את העור, גורם לנו להמשיך את אותה פעולה ע”מ ללחח את השפתיים וכך השפתיים מתייבשות עוד יותר. נשיכת שפתיים, פוגעת בצורה ובעור העדין שמסביבן, גורמת לסדקים בשפתיים ומסביב להן. חשוב להימנע מפעולות אלו, ובמידה ויש יובש או סדקים להשתמש בתכשיר מתאים.
העשרת העור בלחות – על מנת להאט את קצב הזדקנות העור והקמטוט מסביב לשתפיים הכי חשוב להקפיד להעשיר את העור בלחות. העור שמתייבש זקוק ללחות וכל לחות שתוסיפו לו תצליח להאט את קצב הזדקנותו.
חשוב למרוח על העור מסביב לשפתיים משמרי שפתיים, קרם שפתיים או אפילו ליפגלוס, המתאימים להפחתת קמטים ומניעתם, ולשיפור מאזן הלחות. מומלץ להשתמש בתכשירים למניעת יובש בשפתיים אשר אינם מכילים תוצרי נפט כמו פראפין ווזלין.

שימוש במסנני קרינה – חשיפה לקרני UVA ו- UVB גורמת לנזקים רבים לעור, ביניהם גם יצירת קמטים. השתדלו להימנע מחשיפה לשמש, והשתמשו במסנני קרינה כל הזמן, גם שאתם יושבים במשרד, שכן קרינת UVA היא גם תוצר של התאורה בבית ובמשרד. הקפידו למרוח מסנן קרינה גם מסביב לשפתיים.
הרבו בצריכת נוגדי חימצון – ויטמין C ותה ירוק מכילים שפע של אנטיאוקסידנטים (נוגדי חימצון), שמגנים על העור מפני נזקי שמש, מונעים מצבים דלקתיים בעור ומאיטים את תהליכי הזדקנות של העור.

מוצרים בכתבה זו

35% הנחה
אינוביישן קרם שפתיים
₪ 58.43 Price reduced from ₪ 89.90 to
10 מ"ל | ₪ 584.30 ל- 100 מ"ל
בתוקף עד 30/04/24
מחיר מיוחד
קלאסיק שפתון חמאת שיאה
₪ 19.90 Price reduced from ₪ 29.90 to
8 מ"ל | ₪ 248.75 ל- 100 מ"ל
בתוקף עד 30/04/24
תגיות :
אנטי אייג'ינג

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך