אנטי אייג'ינג

כשהזמן טס זה בדיוק הזמן להכיר את עולם האנטי אייג’ינג

כשהזמן טס זה בדיוק הזמן להכיר את עולם האנטי אייג’ינג
כשאנחנו מדברים על אנטי אייג’ינג, לא פעם עולים לנו בראש דימויים שנתפסים בעיקר עם הגיל שלנו, אבל זה לא בהכרח קשור. אנטי אייג’ינג הוא הרבה מעבר לקטגוריה של קרמים לשמירה על עור פנים חלק, אלא שמדובר בתהליך של ממש.

עור פנים חלק מתחיל עם מים. הרבה מים.

כדי שתהליך התחדשות העור שלנו יתרחש בצורה הטובה ביותר, אנחנו צריכים להזין אותו בהרבה נוזלים. הקפדה על שתיה מרובה של מים לאורך היום, תורמת לעור פנים צעיר יותר, חיוני ורענן.

אין גיל מוקדם מדי לשמירה על עור הפנים

למרות מה שכולם נוטים לחשוב, העיסוק בשמירה על עור הפנים שלנו ותהליכי אנטי אייג’ינג שונים הוא ממש לא נחלת הגיל השלישי בלבד. השמש הישראלית, בשילוב שגרת חיים עמוסה ולחוצה מצריכה מאתנו להגן על עור הפנים שלנו מגיל צעיר מאוד. כהויות מתחת לעיניים וקמטוטים הנוצרים כתוצאה מחשיפה לא מבוקשת לשמש, עלולים להפגין נוכחות בגיל מוקדם. במידה ועור הפנים יבש יותר ובעל נטייה לקמטים, ניתן מומלץ להקדים את השימוש באינוביישן. היתרון הבולט שלו טמון באפקט המצטבר שלו, המעניק הגנה מקסימלית לעור הפנים, מונע התפתחות קמטים חדשים ומעכב משמעותית העמקה של קמטים קיימים.

תנו לעור שלכם לנשום

על מנת לשמור על עור פנים חלק ומוצק, כדאי לשמור על שגרת טיפוח וניקוי יומיומית המעניקה לעור הפנים שלנו את תשומת הלב הראויה לו. ממש כמונו, גם עור הפנים שלנו חייב להמשיך לנשום בלילה, כדי להתרענן ולהתחדש. הקפידו כל ערב על טקס ניקוי נעים וקליל על ידי שימוש במוצרי ניקוי והתחדשות עור המותאמים לסוג העור שלכם.

נשימה נכונה ואפילו תרגילי יוגה

עור פנים צעיר מצריך מאתנו הרבה מעבר לתכשירים איכותיים, והוא מושפע ישירות מאורח החיים, התזונה ואפילו זרימת הדם שלנו. האודם בפנים אחרי פעילות גופנית הוא ההוכחה שפעילות גופנית ממריצה את קצב הלב ותורמת לאיכות זרימת הדם. הפעילות החיונית הזו מגיעה עד אזור הפנים שלנו, ומסייעת לעור הפנים להיראות זוהר וחלק יותר. אם אתם לא בעניין של פעילות גופנית מתונה, גם תרגול נשימות ותנוחות המגבירות את קצב זרימת הדם לכיוון הראש והפנים ממש לפני השינה, יסייעו לנו לעזור בהתחדשות תקינה של התאים ושמירה על עור פנים חלק וצעיר.

קרם לילה רטינול אינוביישן – תנו לעור שלכם לישון על זה

ויטמין A הוא אחד המרכיבים החשובים בתהליך האנטי אייג’ינג ומיצוק העור. הוא מסייע לשמירה על הלחות הטבעית של עור הפנים, ומעכב את היווצרות הקמטים. קרם לילה רטינול סבוקלם אינוביישן מכיל ויטמין A הפועל לחידוש ומיצוק העור שלכם אפילו בזמן שאתם ישנים. את הרטינול לילה מומלץ מאוד לשלב בשגרת הטיפוח היום-יומית מדי ערב לפני השינה ולמרוח על עור פנים נקי. השימוש במוצרי אינוביישן מושלם לבעלי עור רגיל עד יבש ובעלי עור עם נטייה לקמטים.

אל תמהרו לשום מקום

אם התעוררתם בוקר אחד למראה עור פנים עייף ומיובש מהרגיל, אין צורך למהר ולהספיד אותו כל כך מהר. תחום האנטי אייג’ינג מציע היום פתרונות יעילים ומהירים לשיפור וריענון עור הפנים, כבר אחרי השימוש הראשון. סרום פיטו לפנים מבית סבוקלם, מכיל תמציות צמחים המסייעות בהחלקת העור, הענקת מראה קטיפתי ורענן ושומר על הלחות הטבעית שלו.

טאצ’ אחרון

עור הפנים שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו, והוא משפיע לא מעט על התחושה הכללית שלנו והביטחון העצמי. עור פנים חלק וצעיר הוא בר השגה בכל גיל, אם רק נעניק לו את מה שהוא זקוק לו.

מוצרים בכתבה זו

35% הנחה
אינוביישן פיטו סרום
₪ 142.93 Price reduced from ₪ 219.90 to
30 מ"ל | ₪ 476.43 ל- 100 מ"ל
בתוקף עד 30/04/24
אזל מהמלאי
אינוביישן קרם לילה רטינול
₪ 142.93 Price reduced from ₪ 219.90 to
50 מ"ל | ₪ 285.86 ל- 100 מ"ל
35% הנחה
אינוביישן קרם יום SPF25
₪ 142.93 Price reduced from ₪ 219.90 to
50 מ"ל | ₪ 285.86 ל- 100 מ"ל
בתוקף עד 30/04/24
תגיות :
אנטי אייג'ינג

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך